onsdag 10 februari 2010

LÅNGLEDIG!!!

Jeppsann, da var man "långledig" igjen, og denne gangen har jeg bestillt friske barn under tiden.
Har akkurat kommet hjem fra et nattmöte med de andre nattsskène, sjefen og vår kjäre arb.leder. Sjefen skal bli pensjonist om ikke lenge, men det er ikke ansatt en ny enda, skal bli spennende å se hvem det blir iallefall.
Vi fikk gode fraller med ost og skinke til, mums mums. tusen takk kjäre sjef.

Imorgen blir det slapper dag, skulle egentlig värt litt barnevakt for lille Linus, men nå ble det ikke noe med det....burde då kanskje passe på å röre litt på flesket istedenfor. En runde rundt engen skulle nok sitte fint:-)

Utenom det så måååå jeg får sydd babynestet til den kommende babyen til Ellen og Kay Runar.
Har dessuten en bestilling på en gympåse til Alexander, og dynan til Sussi på også bli ferdig puuh, men det blir moro bare jeg får dratt fram symaskinen fra "roterommet".

Nå skal jeg feire min ledighet med et glass vin :-)

Tjingeling

2 kommentarer:

  1. Va!? Får ni frallor på era möten?

    SvaraRadera
  2. jepp, det får vi alltid :-), og kaffe får vi også.

    SvaraRadera