söndag 1 september 2013

Skitrygg

Noen som vil bytte rygg???, vil ha en frisk rygg uten smerter. Har idag forsökt alt som ofte hjelper mot skitrygger...promenad, ryggövelser, vin, hvile, sterke tabletter....ok Tradolanen er fra da jeg hadde diskbråck, gammal og törr og sprakk når jeg knekkte ut den av forpakkningen..kanskje derfor ingen effekt har vist seg :-((.
Har grinat en hel del også...men det hjelper ikke det heller.

Er sååå trött på min ländrygg...ene dagen er man på topp, og da leker livet. Når livet leker så gjör jeg det jeg ikke kan når ryggen suger..typ vasker hus og annet. Da er det klart at neste dag suger...BIG TIME.

På torsdag er endelig dagen da Dr Boman ska begynne å utrede min rygg. Har allerede tatt masse blodpröver. Har mine anelser om hva som er feil. Vil ikke ha det, men vil allikevel vite hva som er feil, og hva jeg kan gjöre for at det kal bli bedre. Akkurat nå er det bra medisiner som jeg lengter etter.


Puh,der fikk jeg klaga litt

1 kommentar:

  1. DU BLOGGAR IGEN! Gud så roligt! Trist med din dumma rygg, håller tummar och tår att Dr Boman får någon rätsida på den och att det inte är det du anar.

    SvaraRadera