tisdag 9 mars 2010

Har nå sitte å trykkt i meg en stor mengde med Ben & Jerry is...så himla god, men nå har jeg fått sukkersjokk, så får vel svinse rundt litt en stund til för jeg kan legge meg :-).
Som alle så klart vet så blei jeg tante for noen uker siden...jippii, og nå har jeg jeg kjöpt flybillett hjem så jeg kan få gose litt med henne noen dager. Det blir bare Leia og meg som reiser, J og C har skole, og har akkurat hatt fri en uke, når vi reiser til Norge, men men, vi skal jo hjem (sier alltid hjem om Drangedal) igjen förste helgen i mai.
Ser så fram imot å få treffe lille bebisen ...og foreldrene så klart. Det blir förste gangen Leia er oppe i fly, så det blir nok spennende for henne. Vi reiser 28 mars, og kommer hjem 1.april...kl 08.45, og hva e vel det for tid...Vi kommer til å måte reise fra Drangedal mitt på natten...og når vi kommer til Arlanda må vi finne en buss som går til Bålsta¨. Torbjörn jobber jo, men det kan jo bli spennende med buss også..skal ikke så mye til for å glede Leia. Hun sier jo juhuuuuu for alt som rörer på seg :-).

Imorgen blir det litt planlegging av neste ukes tur til Sjusjöen. Må skrive den årlige huskelista for alt som skal med. Den bruker å bli lang, så det er alltid bra og starte flere dager i forveien.

Tenkte også få ut fingern og satt inn litt nyebilder fra det evig lange prosjektet med kontor og stue...kontoret...eller ateljeen som T kaller det e jo faktiskt ferdig, og jeg sitter her nå:-).

Nei dere, nå skal jeg forsöke å legge meg. Ha det bra alle kjente og ukjente, spesiellt til kjäre venner i Norge titter inn på bloggen ;-)

Tjingeling

2 kommentarer:

  1. Jag kan hämta er på Arlanda om du vill. Men Leia kanske föredrar buss, juhuuuuuuuuuu?

    SvaraRadera
  2. Men snälla Ewa, du skal inte behöva hämta oss på Arlanda, vi skal nok klara att hitta en buss, men om jag ändrar meg, så hör jag av meg ok. Du e jo bara värdens besta Ewa du :-) Kram på deg

    SvaraRadera