måndag 1 mars 2010

PMS varsel på höy nivå!!!!

Humöret er på bunnivå idag..snöen bare vräker ned,,som at vi ikke hadde nok!!!
Har vel kommet 25-30 cm på bare noen timer blääää, så nå går jeg i hi snart.
Er også så lei av korka foreldre som gjör de mest tullete parkeringer i verdenshistorien. Er glad for at ikke mine barn var med i bilen når jeg kjörte inn på skolens parkeing nå på ettermidagen...grrrr så sinna man blir når folk trur at man har bil liten som en moped.!!!. Hvorfor stopper man bilen og står og venter på sine barn...mitt i veien for alle som skal forbi????. Jeg fikk vinke videre en bil idag...jeg totalvägrer å kjöre på innsiden, for jeg vet hva som skjuler seg under den fine hauen med snö....BETONGSTENER!!! Damen foran meg kjörte motvillig videre, men i neste lille sving står en Volvo enda verre parkert...(en mann sitter i bilen), men damen före meg var dum nok til å kjöre på innsiden der allikevel....og hva treffer hun....en fin BETONGSTEN med bildören....Etter hennes dumdristige og misslykkede forsök, så tror Volvoeieren at jeg skal pröve meg på samme sak.....e han dum eller...Jeg stilte meg demonstrativt og fikk han til å flytte på bilen...og bilen framfor han fikk også flytte seg...
Man leker ikke med en 3-barnsmamma med PMS...så er det bare!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry mitt noe sinna blogginnlegg...e bare så less på snö og alt som det innebär!!!

Lover mer glade innlegg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar