lördag 3 april 2010

Härlig påskevär:-)

Sitter i mitt nye syrom og smiler mot solen der ute. Är jo helt fantastisk ute. Skulle gjerne ha sitte i en stol ute hele dagen, men det er jobbehelg, så jeg åpna ikke öya för klokka var 15.45 idag. Alle barn og mannen er i Skövde, så derfor kan jeg sove og snorke så lenge jeg vil denne helgen.
Etter en kjapp "frukost", tok jeg på stövler og gikk faktisk ut og fiksa litt ute. Alle akebrett og snowracere har nå sagt hade til denne vinteren. Den verste oversvömmelsen på baksiden av huset har nå lagt seg, så passa på og kaste ut litt stroller mossa....gud så flink jeg er :-).

Natten på jobben var ganske så rolig(lugn ), men litt springing blir det jo allikevel. Funderer også på en oppfinnelse....en spesiell slev..eller öse som kan brukes til et viss gjöremål..sier ikke mer.

Fikk igår kveld overrekt en kjempe fin invitasjon til 50-årsfest..i beste schlagertema. Vår kjäre Ewa skal feires så det kommer höres i hele Bro minnsann. Tusen millioner takk Ewa for invitasjonen....jeg kommer ...og nå blir det til å tenke ut et passende antrekk:-).

Ha en fortsatt bra påske alle venner, nå skal mammaraffen gå i dusjen.

Tjingeling

1 kommentar:

  1. Du har väl inte missat mitt place: http://xcias.blogspot.com/

    SvaraRadera