tisdag 27 april 2010

Skit også, sitter i tlf og forsöker få tak på lönekontoret..når man ringer prikk kl 10.00(tlf tiden begynner då), då tar ingen tlf,...men når man ringer 1 min senere, da er det såklart opptatt!!!....ringer igjen..då tar ingen tlf....växelen svarar att det är kö til Janita...SUPERT.
Som sagt, jeg hater telefonkö.
Ble noe skuffet da jeg fikk min lönespec. igår..min lönehöyning har ikke kommet med. Visst ikke mange kroner extra, men endå..jeg vill ha de örene..så det så. Hadde jo også håpa på at påskehelgen skulle komme med..men nei..sånn flaks hadde man ikke heller.

kl 10.10: fortsatt opptatt
Hmm, det virker som at det e flere som er missfornöyd med sin lönespec.

2 kommentarer:

  1. Jag önskade också att vi skulle fått påskhelgens storhelg nu men icke! Majlönen blir roligare!

    SvaraRadera
  2. Ja, vi får håpe at man blir rikere 27.mai:-).

    SvaraRadera