tisdag 8 juni 2010

Kul pakke

Skulle så himla gjerne ville sette inn bilde på noe som kom i posten igår, men det går dessverre ikke. Kan nevne en viss snart 50-åring som leser her inne, og hun får absolutt ikke se..dette..denne..hmm. Men kan si at jeg er såååå fornöyd, og gleder meg veldig til Ewas schlagerfest 19/6.

Idag har jeg brukt morgenen på å kjöre en liten tur til skolen og levert liten matsekk..minne som guldfisk..ikke huske vel jeg at det var utedag!!, etter det har jeg värt og bestilt nye linser, åsså har jeg tatt ut mine skattepenger...som ikke hadde kommet på konton enda..men det så jeg jo först etterpå haha. Nå er soffapengene i boks tjohooo, til helgen blir det MIO-besök:-)

Nei, nå får man vel gjöre noe nytte her vel.

4 kommentarer:

  1. Ojoj, nu blev jag nyfiken!

    SvaraRadera
  2. hallå du kunde väl ha set på vekobrevet om det stod att vi skule utt på utedag

    SvaraRadera