torsdag 16 februari 2012

For kaldt

Min bil er fra amerikat og liker virkelig ikke minusgrader. Nå er det klart at min bil også er et såkalt mandagseksemplar siden det fins en del feil i tilegg at den ikke starter. Passer dårlig idag, igår sa Klart.se at det skulle bli ca -3 på formiddagen...men her er det -9, så det er ingen ide å gå ut å pröve engang :-(. Hadde planer om å dra en tur til coop å bytte sykkelkorg til min fine nye sykkel, åsså så jeg i kundebladet..mer smak at de har pippitröjer i barnstr. Leia vil nok ha en sånn, dvs jeg vil at Leia skulle ville ha en sånn..selv om den ikke er rosa. Jeg vil sjöl ha en pippitröja, har fått tips fra Ewa idag om hvor jeg kan få tak på en. Takker og bukker for det :-)

Nok om coop..det er for kaldt så nå sitter jeg i soffan og er småsur. Hadde faktisk gått langtur med Lotta, rydda kjökkenet, stövsuga og satt på en vaskemaskin for at jeg skulle kunne dra avgårde med ren samvittighet....skit også.

Det som er deilig med den her dagen er at jeg er helt alene hjemme...jaja Lotta er her, men ingen barn. Leia og Caroline var sjeleglade for å komme igang igjen. Carolines feber kom takk og lov ikke tilbake igår. Sov gjorde hun igår på dagen også, men det var nok litt pga brist på annet å gjöre !!

Nämen då så, man kanskje skulle gjöre en panflöyte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar