onsdag 15 februari 2012

Snö snö snö

De som kjenner meg vet at jeg liker snö på vinteren, men at det kom snö i store mengder inatt syns jeg ingenting om. Sier bare bläää idag. Drar på snömåkingen så lenge jeg kan, ingen vits i å måke i snöstorm. Naboen har derimot jobba i flere timer....på sin pyttelille tomt. Snakke om at de har ventet hele vinteren på detta. Nå kjöres det med en stor snöfres og en mega 4-hjuling med monsterplog der framma. Sen har de 2 snöskyfflar de går rundt med også. De lyser så fint opp i sina lika neonfarga jakker der de jobber.
Jeg fatter nada...med min muskeldrivne snöskyffel skulle jeg gjort arbeidet på en fjert av tiden.
Kan informere om at de var ute like lenge på morran igår når det hadde kommet ca 5mm snö.

Nei, jeg venter med å flytte på vår snö til de har gått inn. De må jo bli ferdige snart...

Har gjort annen nytte faktiskt..baka filmjölkslimpa og vasker nå maskin nr 2. Sen så står det trening på sjemat idag..1 times trening med Tracy Anderson som PT. Har nå også skaffa 2 vekter av 1 kg. Skit så tunge de var. Hadde for meg at de skulle kjennes mye lettere....men er man svak så er man svak..

Jaja nok for denne stund. Ha så göy i snöen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar