tisdag 22 februari 2011

Lenge siden man var her inne og blogga, men fikk plutselig litt lyst til å skrive litt.
Er rett og slett litt lei, Torbjörn sitter på kurs...inne på lille kontoret, ungene er oppe..og jeg er ensom..lalala. Blir så patetisk at jeg sitter med Lottas leker i fanget. Jamenvisst ja, jeg har jo ingen hund enda, men jag har 2 hundeleker!! En stor blå blekkfisk som kvacker som en and, og en and som...ikke kvakker.
Alle i huset gleder seg stort til den nye familiemedlemmen, föles som at man er höygravid og bare går og venter og venter og venter.... Vår lille Lotta må vi vente på til 2 april..herregud det er jo sååå lenge til. Gla jeg har litt annet å gjöre mens jeg venter. PÅ söndag kommer mine foreldre på besök, og de blir til neste helg. Lördag 5.mars blir det neseop for Caroline, 7 mars er det återbesök for min del. Er alt som det skal så får jeg jobbe igjen fra 9 mars juhuuu. 12.mars får vi treffe Lotta i Mora...som jeg lengter.

Håper på at våren kommer, og det kjappt!!

3 kommentarer:

  1. Men äntligen! Fortsätt blogga nu!

    SvaraRadera
  2. du får med deg alt du minsann :-). Skulle tro jeg får en del å blogge om når Lotta flytter inn iallefall :-)

    SvaraRadera
  3. Ja, om Lotta vill jag veta allt. Mycket bilder också tack!

    SvaraRadera