lördag 26 februari 2011

Trött som en ape idag, lengter til å bli kvitt denna ortosen så jeg kan sove som folk igjen. Folk forresten...ser mer ut som en varulv på armen under ortosen. Har fått KRAFTIG hårvekst...og da mener jeg KRAFTIG. Når jeg vifter med armen uten ortosen, så kan jeg kjenne hvordan håra vifter UUUsh. Torbjörn har tatt et närbilde...ser ikke så vakkert ut akkurat. Sjukgymnasten har lovet meg at dette kommer forsvinne...hmmm undrar det!!

Ikveld er det melodifestivalen..håper det blir bra låter, og at de jeg syns er bra går videre. Er fortsatt irritert over at Jenny Silver bare gikk til 2.sjansen!!

Kan fortelle at jeg har begynt på handlelista til nye Ullaredsturen. Ser sååå fram imot å få reise til paradiset igjen. Her skal det handles hundesaker så det voves om det!!

Kaffe takk

1 kommentar: