onsdag 23 februari 2011

Lille Lotta


Mamman til Lotta fikk 3 tisper/tikar, men hviken vi får er enda inte bestemt. Dette er iallefall bilde på en av de tre...og visst er hun vel verdens söteste. 3 uker er hun her.
I vente på lille Lotta så forsöker jeg forbrede meg så godt det går. Har lest boken "Förstå din hund", så¨nå kan man hundspråket..fikk mange a-ha opplevelser av å lese den minsann. Tror mange hundeiere skulle behöve å lese den!!! Idag fant jeg en bok om hunder på icas bokrea..ikke like imponert av den boken, men kan sikkert finne et og annet nyttig der også. Sikkert mange som tror at jeg ikke kan noe om hunder nå når jeg kjöper böker og greier. Sånn er det ikke, jeg har vokst opp med hund....ok fra jeg var 11 år da, men dette er jo noe annet. Nå er det faktisk jeg som har ansvaret, og det tar jeg seriöst på...så det så :-)
Nei nå skal jeg begynne forbredelsene infor invigningen av VM i Holmenkollen tjohei. Det blir NRK 1 her for anledningen..

1 kommentar: