fredag 11 mars 2011

Ravishing Raffa

Navnet til Lotta som skal stå i hennes stamtavle ble bestemt idag. Ravishing Raffa , vet ikke riktig hva det betyr...visst minner det litt om Raffen det siste :-). Imorgen ruller vi mot Mora for å treffe lille hårbollen vår. Gleder meg så sjukt mye..kommer sikkert noen gledestårer når man ser henne. Kenneleieren Marita sier at Lotta er virkelig en favoritt i kullet, og at hon hadde beholdt henne selv om ikke noen hadde tingat siste tiken. Lotta er den som alltid vil väre i sentrum..og kommer springende först for å hilse. Skal bli moro med 4 "unger" som alle vil väre i sentrum gitt :-).

Til turen har jeg faktiskt laga pizzaboller idag. kan väre godt å spise noe underveis og vi har jo ikke tid til å ta unödvendige stopp på veien opp ;-).

Natten på jobben var bra inatt også, fölte meg mer avslappet inatt. Förste natten var ganske spent med tanke på at jeg fölte at jeg ikke hadde skikkelig koll på alt. Hånda har greid seg bra, er mest irritert over den nedsatte fölelsen..det er såå ubehagelig når noe kommer imot. Vil helst ikke at noen skal ta meg hardt i hånda heller. Var näre å bli klemt i hånda av en boende i natt!!

Sen så var det veldig koslig at Ewa var tilbake inatt. På etternatten var det lugnt så jeg kunne sitte ned en stund og prata skit med henne. Fikk med meg et läskigt avsnitt av Arkiv X også..med zoombies å greier hehe.

2 kommentarer:

  1. Vad spännande att få träffa er lilla bebis.
    Hur ska du kunna lämna henne kvar????

    SvaraRadera
  2. huff, det blir säkert hemskt. Får vel se det som att hon er lite prematur än så lenge ;-)

    SvaraRadera