måndag 21 mars 2011

Sitter i min ensomhet og nyter av stillheten. Alle barn sover og Torbjörn sitter på et afrikansk inspirert hotell i Hamburg. Jennifer har värt sjuk i influensan hele helgen, Caroline har hatt lett feber i helgen, men har idag värt feberfri så henne blir det skole på imorgen. Jennifer håper jeg er bedre i morgen. Leia er piggelin, ikke rart det med tanke på morgendagen...helt vanvittig at hun blir 5 år. Kan bare ikke fatte at lille bebisen ikke lenger er en bebis. Jammen bra Lotta kommer snart, hun får alltid väre min bebis :-)

Nå ligger alle pakker på kjökkenbordet, fine ballonger kjöpt på Ullared henger i taket og i lampa. Håper nå bare at vi klarer å våkne före Leia imorgen...kan bli vanskelig.

Flere av presangene er kjöpt på fine Ullared. Helgen der nede var fantastisk!!. Vi hadde verdens myshelg Ewa, Mia och jag.Har noen få bilder som jeg tenkte få ut på bloggen imorgen.

Mye ble kjöpt til lille Lotta, bäsje kan hun gjöre så mye hun vil ute..påser har vi nok av, närmere bestemt 550 stk..for 55 kr, slå den!!
Lotta er forresten 7 uker idag, ikke så lenge igjen å vente nå...å som jeg lengter :-)

1 kommentar: