måndag 7 mars 2011

Var en tur til Uppsala idag...forhåpentligvis blir det nå leeeenge til neste gang. Er ganske lei av den veien etter å ha kjört dit x ggr siden 6 desember 2010. Hånda er nå röntget, og det ser fint fint ut ifölge legen Torbjörn. PÅ onsdag er derfor nattarbeid som gjelder igjen. Skal bli moro, men er noe närvös. Tror jeg kommer til å föle meg litt forvirra etter 3 mnd på soffalokket her hjemme. Herregud, jeg har ikke brukt kroppen eller hjernen mye siste mnd, blir mörkeredd av å tenke på det.
Nå sitter jeg iallefall her uten illeluktende ortos, og det käns....bra...som Maria M skulle ha sagt
:-)

Hadde håpet på nye bilder på valpene idag, men vi får satse på imorgen isteden. Kom til å tenke på at jösses så mye jeg har å glede meg til for tia :-). Ons o tors jobb med gode kollegar, lördag skal jeg treffe Lotta, 18 mars bär det av til Ullared igjen..juhuu så kul det skal bli, 22.mars blir Leia 5 år (herregud som tia går), 2 april henter vi vår lille Lotta i Mora. I tillegg til alt detta så er det også vår på gang...og snart sommer..faktisk bare 3 mnd til skoleavslutningen.

Hjernen behöver kaffe..det har den behövd mye siste mnd. Har sovit bedrövelig dårlig med ortosen og gipsen, så inatt håper jeg på total koma.

Livet leker..bare man har kaffe

2 kommentarer:

  1. Vilka små ulltussar!
    Det kommer gå så bra på arbetet, du behöver inte vara orolig

    SvaraRadera
  2. Hej ska du till Ullared? Hade gärna följt med men Patrik är borta den helgen på jobb!! Fasen, får bli en annan gång.

    Lycka till med handen och Lotta!

    SvaraRadera