lördag 2 april 2011

Lottamor

Her kommer endelig en liten uppdatering om vår nye familiemedlem. Ble dessverre bare 2 bilder, men dumme bloggen ville ikke ha med flere. Får sette inn flere senere. Å ha en liten valp föles som å ha en 7 mnd bebis i huset. Bortsett fra det med sove, ete og bäsje, så er det med Lotta akkurat som en bebis...jeg skal helst väre i samme rum som henne hele tiden. Går jeg opp så sitter hun ved enden av trappen og venter.... det betyr ingenting at andre fins der for henne. Det er helt klart at jeg er flokklederen :-). Jeg er fornöyd, men det fins 4 andre i huset som önsker de var interessante for Lotta. Forhåpentligvis så gir dette med seg, dvs, hun må jo ty seg til de andre når jeg jobber, så det löser seg nok om noen dager. Lett å glömme at hun bare har värt her i 2 dager. Lotta elsker å springe rundt med saker i munnen, nå fins det mye kvister på plenen på baksiden, og det er göy syns Lotta. Idag har hun spillt fotball mot Leia og Caroline, tror faktisk hun vant. Hun er også en racer på å jage löv som blåser i luften :-)
Etter mye spring og lek så blir man trött som bare det. Vi har kjöpt 2 fine senger til Lottamor, men det som ble en favoritt var prototypen til babynestet....litt liten....


På tide med siste tisseturen for Lotta...må vekke henne...hun har allerede lagt seg ...i min seng. Åsså hun som IKKE skulle ligge i sengene!!!!!

2 kommentarer:

  1. Hahahaha! Hon ligger alltså i sängen, helt riktigt! Heja Lotta!
    Kul att du bloggar om sötnosen, vill veta allt!

    SvaraRadera
  2. Grattis matte Anne. Söt hon är. Klart hon ska ligga i sängen lilla söta ulltussen.
    /Sandra

    SvaraRadera