onsdag 19 oktober 2011

bäsj også !!

Typisk, her skrev jeg på söndagen at Lotta ikke lenger vil ete vildsvinbäsj....men hoppsann då, da kommer hunden på at " jeg kan jo rulle meg i skiten istedenfor", og det gjorde bajshunden...eller bajslotta som jeg nå kaller henne.
Lotta og jeg var nemlig ute på en fin gåtur i det fantastiske gråa og blåsete väret. Da fick jeg öye på Yvonne som var ute med Nemo og Nala..jeg sprang som en tulling og ropte etter Yvonne, Fikk stopp på henne og hundene...vi slapp alle tre så de fikk springe og leke en stund....og det var da bajsulykken skjedde. Yvonne syntest det var veldig morsomt...jeg som hadde planlagt å reise til Rotebro og kjöpe shampo ...men orka ikke gjöre det på formiddagen. Tjiiihiii fikk jeg der. Vel hjemme fikk jeg bruke YES for å få bort den verste stanken!!!. Har på ettermiddagen värt å kjöpt shampoo...til 169 kr.!!!!!herregud, så dyr shampo har jeg ikke eid etter att det kom barn i familien.
Tenkte teste å bade henne ikveld, vil bare få lagt alle barn först. Typisk bare at T er i Östersund, så får ingen hjelp heller. Hadde også tenkt meg en tur til jobben ikveld..men får jo droppe det når ingen pappa fins her hjemme.

Vi sees

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar