tisdag 18 oktober 2011

Trötter

Grått og trist ute..grått her inne også, har värt og handla mat til middagen idag. Det blir tacogratäng, recept har jeg fått av Ewa og jeg tror helt klart at den er god som bare det.
Caroline er hjemme fra skolen idag, litt feber og vondt i halsen....trodde faktisk at jeg også skulle bli sjuk igår. Fölte meg lett genomskinlig som Ewas mann kaller det. Fröys og huttra, hadde faktisk hele 37.7 i kroppstemp......jaja ikke så mye men men. Idag er temperaturen normal igjen, så her skal lages middag. Skal bare ta en kjapp lur på soffan. Har sovit dårlig etter kl 03.00. Da kom nemlig Jennifer...typisk at hun fikk sett litt av "Det okända" igår kväll, så nå er hun mer redd for spökelser en hun noensin har värt för. Ble mer virkelig for henne da jeg sa at jeg faktisk har värt i det huset x -antall ganger..., var selv litt forbauset over spökeriet i huset, har aldrig opplevd noe ubehaglig i det huset. Skulle gjerne ville eie det faktisk.

God natt på en stund :-)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar