fredag 14 oktober 2011

Har jeg en blogg??

Har visst en blogg, men skriver aldri i den lenger. Vet ikke hva jeg skal skrive om jeg skal väre ärlig. Skulle så klart kunne skrive en masse om Lotta..og de andre barna her i huset, men det blir aldri noe av.

Idag skal jeg iallefall til Ica eller Willys og handle mat, kjöleskapet er tomt, har ikke smör til brödskiva engang. Leia og Jenifer er hjemme, så får vi se om Leia blir med på kjedelige handlingen eller om hun blir hjemme med Jennifer som har vondt i ryggen etter et uhell på gymmen igår. Tror det är musklene som gjör vondt, blir det ikke bedre så er det Bålstadoktorn.

Om jeg besöker bloggen igjen senere idag...eller imorgen, så kanskje jeg forteller litt om seneste Ullaredsbesöket. Som alltid var det fantastisk. Idag står det i Expressen om noen damer som hadde en dårlig dag på Ullared..misshandel etter krock med shoppingvogner...ja det det er döalvorlig det der shopping..särlig på Ullared ;-)))

1 kommentar: