söndag 16 oktober 2011

Happ ja

Ble ingenting igår eller dagen före...blogging altså. Idag har jeg derimot litt ekstra energi till detta, må väre all den friske höstluften kanske. Har blitt en hel del av den idag...promenad med Lotta, lägga ut spår till Lotta, hente Lotta og gå spåret...gikk bra idag, hun fant alle korvbitene. Når vi kom in fra spåringen så hadde Nala o Nemos matte Yvonne ringt och frågat om vi ville möta dom på ängen. Jag kastade mig i dusjen, åt en brödskive..så bar det ut i finväret igjen. Nala o Lotta brukte förste kvarten på å vise hvem som var störst og sterkest...etter detta så fant de ut at man faktisk kan leke og ha kul også. Vi kom nok hjem med småekle hunder alle tre...husse til Nala o Nemo var också med!, Nala tycke nemlig att vildsvinbajs smakar gottigotti, Lotta ville testa tidl idag, men jeg stoppa henne, hun testa ikke mer etter det. Derimot så har hun ligge på ryggen med Nala over seg...i leire..så hun lukter ikke som hun pleier. Nala lukta..bäsj rette og slett hehe.

Alle andre for denne söndagen ble avlyst, fikabesöket av Ullis o Jonas ble avbokad då Ullis fick rycke in på jobben for å fange tjuver. Jennifers dans ble avbokad pga sjukdom.
Torbjörn er fornöyd...huset är vaska og jeg har baka kake..
Jeg la ner direkt...vaske resten av huset får vente til en annen dag.
Imorgen blir det fikabesök av Ewa, tror Lotta kommer hoppe av glede, og jeg også såklart :-)
Kanskje tar jeg en tur til Rotebro også, har hört fra både Ewa og nu også av Nalas matte att Djurmagazinet der er bra. Behöver schampo til Lotta.....dessuten et nytt koppel.

Jaja det var alt for idag..så får vi se om det blir mer imorgen eller neste år.

1 kommentar:

  1. Japp, imorgon kommer jag och busar med finaste Lotta. Dyker upp vid 11.00 tiden om det går bra?

    SvaraRadera