tisdag 19 januari 2010

God morgen

Gikk og la meg med vondt i magen´og ryggen. Ryggen er ikke bra i det hele tatt idag, er jammen glad jeg sa nei til å löfte opp en mann fra golvet inatt...tror nok at jeg hadde värt sengeliggende idag om jeg hadde gjort det. Tenkte at det kunne gjöre susen å legge seg på spikermatta, og joda, jeg sovna og våkna kl 9.00.Ingen hit kan man si!!! Etter en stund uten spikermatta kom verdens smerte etter piggene...snakk om at blodsirkulasjonen kom igang huuu. Hele ryggen kjentes som den brann. Etter noen minutter med smerter kunne jeg sovne igjen og våkna pigg som en lerke kl 14.30.
Magsmertene forsvant forresten på en gang etter jege hadde lagt meg.

Nå er det bare en natt igjen,etter det ....9 frinetter. Skal bli deilig, min rygg og jeg behöver virkelig det. Har masser å gjöre, så en kink i ryggen er det sist jeg behöver!!

Nå skal det hentes unger og lages mat, men först en kopp kaffe til :-)

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar