måndag 18 januari 2010

Ingen bra dag..


Humöret er ikke på topp idag, vår kjäre Jura kaffemaskin vil ikke lage kaffe til meg idag, dvs kopp nr 1 på morgenen gikk bra, men når jeg skulle lage kopp nr 2. så kom det "the"..... Forsökte en gang til, men da måtte jeg tömme sumplådan..gikk knappt å få ut den..selv om den ikke var full. Nå går det ikke å sette tillbake lådan, det e noe som tar imot der inne(henger ned).
Maskinen var på service for ca 1.5 år siden..og nå e det alltså dags igjen..skit også, ikke e det vel gratis heller.
Jaja, dere får unnskylle et noe uinteressant innlegg, men for meg e maskinen den som får meg opp på morgenen. Nå kommer det til å bli mye abstinenshodeverk kommende dager. Skal jobbe 2 netter, så får passe på å drikke der, men det e absolutt ikke samme kaffe!!!!

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar