tisdag 26 januari 2010

nei, nå får det väre slutt snart, Jennifer ligger til sengs med feber og mår alment dårlig kan man vel si...Jeg er ärlig talt sååå lei av sjuke unger. Har värt innestengt i 1 uke..trodde det skulle väre en fridag imorgen, men det er pån igjen med Jennifer nu altså. Får unnskylde min klaging, jeg elsker mine barn, men det begynner å ta på mitt humör ;-)
På fredag er det jobb igjen,,,det var den långledigheten det. Hadde store planer om å få sydd et babynest til Ellen og Kay Runars baby som har termin 24.februar. Vi får se om jeg kan få gjort litt imorgen kanskje.
I tillegg kan jeg fortelle at Leia hoppa i soffan (ikke lov, og det vet hun), og hva skjer, joda hun tryner og slår nesa i armstödet..Nesa er nå stor og veldig röd...Rudolfvarning på höyeste nivå, håper bare hun ikke har knekt hele nesa....Skal ta et bilde imorgen...föltes ikke rett å gjöre detta etter ulykken :-)

Jaja, föles som man lever i et dårhus til tider..eller man er liksom familien kork..(en komisk serie som gikk på norsk tv i min barndom)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar