lördag 16 januari 2010

Trodde jeg var näre å bli frisk fra min forkjölelse, men idag når jeg skulle sove etter nattens jobb, så ble det klart at så var det ikke. Det begynte med små uskyldige hosteattacker, men ble verre og verre. Trodde jo nesten jeg skulle kvävas usssh. Jennifer kom opp og trodde jeg spydde på toaletten..nei da, det e bare annet ekkelt bläääää. Iallefall så hjalp det siden med hostesaft og varmt vann med honning.
Nå sitter jeg her igjen med tekoppen, tok hostesaft före jeg la meg, men etter en stund kjente jeg det kom....håper at det hjelper med vann og honning...Det blir en veldig lang natt ellers.

Kan hende det sniker seg inn skrivefeil, har ingen briller på, og orker ikke gå opp og hente dem heller.

Nå er koppen tom, så skal bare ta litt nesespray og kaste meg i seng igjen. Hosten har gitt seg også :-)

Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar