söndag 29 november 2009

1.advent.

Nå e det snart jul hurra, sitter og koser meg med kaffe i min englekopp som jeg vant på glöggkvelden på jobben ifjor. Den har stått lengst bak i skapet hele året, men igår fikk den komme fram. Min kopp e röd, med masse engler på, innkjöpt av en kollega på ÖB for den som er intr.
Igår fikk alle julelysestakene komme fram fra kartongene, ikke like smertefritt iår...3 stk som ikke lyste, så det var bare å sette igang med testen av lysepärene. Resultatet ble 11 ubrukelige pärer, og en lysestake som måtte kastes. Vel vel, nå lyser det i alle rom, forurom ett, men det skal fikses på coop imorgen :-). Det lyser også under altankanten, langs taket.... hmm jepp vi har et typisk hus som alle stopper og glor på under desember måned. Torbjörn elsker julebelysning..jeg har fått bearbeide detta under noen år, men når han ville ha et reinsdyr som lyser (sa det igår), da blei det et nei fra min side..så det så.
Forutom adventsforbredelser så var det fullt opp med generalrepetition for Jennifer og Caroline med Funky kidz igår. Jennifer trente fra kl 10.00- 15.00 , og idag e det vanlig dansetrening. Neste söndag e det dansshow, skal bli kjempe moro å få se iår igjen. Må jammen huske å kjöpe alle billetter idag..og det e mange. Vi må nemlig gå på begge showene..og vi blir 10 stk som skal på lille showen, og 8 som skal på store showen..Torbjörn og Leia reiser hjem etter förste, siden Leia har en tendens til å väre lei av å sitte stille etter en stund.

Nå skal det settes igang med litt frokost her.., bruker vente til senere..men den forbaska TV`n vill ikke virke idag...skit også. Visst, her önsker vi oss en flatskjerm, men hadde ikke tenkt å innforskaffe en före jul akkurat. Jaja, når Torbjörn kommer ned så virker den vel igjen.
Syns også synd på min kjäre kollega og bloggdronning Ewa, vars bärbare data har gitt opp. Nå håper vi på mirakel, så at vi fortsatt kan få lese alle Ewa goa innlegg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar