onsdag 18 november 2009

Sysysy

Nå skal det sies at man e ganske stolt av seg sjöl...alle brödkorgen e nå fredigsydd jippiii. Fikk et kjempe rykk etter eg kom hjem fra nattmöte ikveld. Hadde tre igjen å sy, og nå e de ferdige. Har rydda litt på syrommet også. Lillebror ( 32 år) kommer på besök imorgen..hele veien fra Norge. Skal bli veldig koslig, håper inderlig at han får med seg Ellen også, men hun er fortsatt ikke helt iform.(gravid og kvalm). Forstår så klart at det kan bli slitsomt med lang bilreise, men det skulle väre veldig koslig om hun kom. Gleder meg så klart veldig til å bli tante igjen. Har allerede begynt å kikke rundt på små söte klär, men det e vel best å vente på neste ultralyd. På förste ultralyden trudde de det var ej jente, men var ikke sikre.



Eg e såååå pigg ikveld, det blir vel til at man sitter oppe halva natta, og så e man sååå trött imorgen. E nesten alltid sånn etter nattjobb. Uansett så må man kravle seg ut av senga kl 07.00 imorgen. Tenkte at Caroline skal få kjöre med Torbjörn imorgen. Jennifer skal til tannlegen kl 08.50 for å ta ´rtgblider innfor en evt tannregulering. Himla bra at ungen e så positiv til detta. Sjöl e man jo skjelven når man går til tannlegen.

KL 11.30 e det utvikligssamtal med Carolines lärer, det blir jo spennende....en mer distre unge skal man lete lenge etter:-).Vi har fått lese bedömninger på alla fag innfor samtalet...på det rent generelle står det at hun kan väre veldig "frånvarande"..ojojoj..detta har man jo prata om noen ganger för. Stakkarn..hun kan ikke hjelpe detta, har forsökt å forklare dette for lärere helt siden F-klassen.



Hmm må så klart nevne at Ewa og jessica inatt laga min nye favoritt kake..kokostoscakake mums..åt for mange, og fikk springe trapper resten av natten. Oj så godt det var, takk snille dere.

Fikk igår mine our-place saker eg bestillte på partyt til Ewa. E såå fornöjd med mitt kärläks skylt..Torbjörn var litt usikker..men når man sa at den skulle henge i sovrrommet, og at det kunne gi resultater...da blei han mye mer positiv :-))



Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar