måndag 2 november 2009

Blåsete morgen

Idag har min bil valgt å ikkje starte...så det var vel bare ren flaks at Torbjörn var sen til jobben. Det var bare for Jennifer og Caroline å knöle seg inn i Torbjörns 2-seters bil (eller den halve bilen som en på min jobb sier). Ikkje så veldig lovlig, men men. Leia og eg tok vogna, og blåste av gårde til barnehagen i stormen. Ringte til Cia på veien, og ba om hentehjelp på skolen. Ho skal jo hente Alexander allikevel. Cia inviterte meg inn på en kopp kaffe, så gikk dit etter å ha pussat lille Leia hade. Himla bra at Cia bor ved siden av barnehagen,,er ofte forbi der på morgenen for en ekstra kopp og litt prat når eg e ledig. Passa på og få gosa litt med lille Linus på 4 1/2 mnd. Han e så glad og ler mest hela tiden den lille sjarmören.

Cia og eg har kjent hverandre siden studietiden i Skövde.Bodde först på samme korridor, og siden i kollektiv. Hvilken fin tid det var..mange gale og morsomme minner fra den tiden minnsann. E så himla kul at vi når så näre hverandre igjen, nesten komisk. Vi to kan prate om alt mulig, og det föles jo bra at man har en som vet att man ikkje alltid har värt en slik "tråkmåns" som man e nå ;-).

Etter å ha kommet hjem har eg hatt en koslig prat med Ewa, vil jo så gjerne på party på onsdag, men alt kommer jo an på om Torbjörn kommer hjem i tid. Stakkarn jobber som en idiot for tiden. Snille Ewa sa det ikkje gjorde noe om eg kom seint, men får vel holde fingrene i kryss hele onsdagen for at han skal komme i tid.



Huff, hadde jo planlagt en tur til sentrum idag, men ingen bil ingen tur, så da blir ikkje linnestoff idag heller. Skulle også ha levert tillbake tapetboken, får vel ringe ned og höre om det e ok å komme med den imorgen. Kan også rapportere at eg får den fine tapeten med magnolier jipppii, og det uten noen disskusjoner. Gikk som på skyer resten av lördagen bare for det hehe.



Nei nå e det på tide med litt mat i magen her du, kjenner sulten kommer gnagene.



Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar