söndag 22 november 2009

Babysnakk og influensavaksine.


Söndag ettermiddag...sitter i soffan og slapper, utenfor e det mörkt og regnet öser ned. E såå trött på detta gråe väret. Föles nesten verre idag, etter solen igår, var jo så deilig med litt sol i facet igjen.

Idag har man stått i kö for vaksinasjon til alle tre barn, Fikk kö nr 557,558,559, så hva gjör man? jo, da reiser man hjem igjen og tar noen kopper kaffe og en brödskive.Når vi kom ned til Jan Fridegård igjen, så fikk vi komme inn i varmen på en gang. Sitteplasser fans det også. All credit til Lions og andre frivillige som jobba der nede. Ikke en smule kaos en gang, super bra jobb!!

Vel inne valgte jeg å la Leia få först. Men det blei ikke noe skrik...hmmm min 3-åring satt med et leende, töffingen til mamman sin det. Jennifer og Caroline klarte seg også bra, trota alle skrekkhistorier de har hört fra klassekamrater. Nå får vi bare håpe på at det ikke blir bivirkninger, uansett så blir det alvedon til alle tre ikveld före de legger seg.


Helgen med min bror var veldig koslig, dette var nok siste gangen han e her som bare bror og onkel. Neste gang blir det med baby i bilen :-).
Kay Runar e fadder til Leia, bilde over e tatt på hennes dåpsdag 19.aug.2006.
Var på en ny babybutikk i Stinsen på fredagen, Big Baby, kos å gå rundt å se på babyutstyr med sin bror. Det blei kjöpt en fin Britax bilbarnstol med base, og 3 stk söte bodier i str 50 og 56. Min bror virka litt sjokka når eg sa at..jo, babyen e så liten når den kommer ut..str 50 passer :))

Min bror så på str 68 hehe, litt stor til en nyfödt :)

På coop kjöpte han e söt rosa sparkebukse, han virker ganske sikker på at det blir ej lita jente. Sjöl kjöpte eg en hvit body..


Imorgen blir det litt husvask og andre huslige ting, håper også på en treff med Veronica og hennes lille Othilia.


Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar