tisdag 3 november 2009

Härlig med sol idag, man blir så himla glad av å få litt sol i ansiket. Visst det blåser storm, men det merker man jo ikke når man sitter inne...og drikker kaffe.
Bilen fikk lada opp sitt trötte batteri inatt, så idag starta den glad og fornöyd. Leia og eg var i sentrum og fikk innhandlet masse mat, linnestoff (hurra), svarte knapper (9 kr stk , herregud for en pris for små plastknapper). Var inne på Lindex, der valgte Leia ut en tunika, og tights sjöl..hehe, ikkje bare lille Suri som kan denne kunst :-). Inne på Deichmann ble det innkjöpt deilige mjuke ullsåler til Leias cherroxstövler, for den fine summen 20 kr.
På söndag kveld ringte min kusine Beate og rapporterte at ho skulle på möte I Stockholm nå på torsdag, og lurte derfor på om ho kunne besöke oss samtidig..jippi. Synd at man jobber heile helga, men ho skal bli til onsdag. Beate e mer som en söster kan man nesten si. Ååå så koslig det skal bli. Det bli til å åpne ei glöggflaske på torsdag kveld..man får late som at det e 1.advent.

Får nok blogge mer seinere Leia forsöker klatre over tastaturet her..

Tjingeling

3 kommentarer:

  1. Jag har pratat med Jessica från our-place. Hon kommer att vara kvar tills ni alla har hunnit hit. Det är nämligen så att jag har två f.d kollegor som först ska på ett obligatoriskt nattmöte kl 19. Så dom kommer också runt 20.30. Det var lugnt sa Jessica.
    Så det vore kul om du kom, ta med dej nån granne om du vill!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härlig, da skulle jag nok tro at vi syns imorgen Ewa.Kram

    SvaraRadera
  3. Jag ska strax köra igång det stor bakprojektet! Ses i morrn! Kram

    SvaraRadera