torsdag 26 november 2009

shopping idag

Idag har Cia, Veronica (ssk dagtid på Pomona, men for tillfälle mammaledig) og jeg värt på en snabb shoppingtur til Barkarby..dvs Ikea for vår del. Veronica og Cia hadde med sina bebiser Othilia 7 mnd, og Linus 5 mnd. De var helt klart shoppingproffs, ikke et pip på noen av dem mens mammane kikka rundt.På meg blei det ingen store kjöp, en bodylotion, en barnebok, en pumpsåpe, 3pk med Läkerol, og det bäste av allt en mysdress i rosa til meg sjöl..skal ta bort Ikeamerke hehe. Det jeg egentlig var på jakt etter idag var jo faktiskt Ikeas pepperkakedeig, men det solgte dem ikke iår...såklart. Har ej venninne i Norge som alltid bruker denna deigen når de lager sine årlige kunstverk av "pepperkakehus".
Etter iherdig shopping av de andre mammane var det lunch, jeg fikk det store ansvaret å passe begge bebisene mens mammane hentet maten. Begge trodde så klart at de skulle komme tilbake til skrikende barn, men nei da, man har da ikke glemt alle bebiskunnskaper. Veronica sa overraskende " men Othilia e jo redd for fremmende...ho bare skrike når jeg forsvinner" fint at man da kan svare at hun hadde skrattat hela tiden tjohoo.

Etter lunchen måtte Cia hjem til Bålsta, Veronica og jeg fortsatte til BR i Jakobsberg. der fikk jeg kjöpt den siste julegaven til Leia jippii. Nå er vi ferdig med både Jennifer og Leia, og det e faktiskt ikke 1 des. enda.

1 desember e det jo tid for julekalender, så ikveld har jeg sitte og numerert pakkene til Leias kalender..det var 1 pakke for lite..nr 23 må fikses imorgen. Etter det e det alle band som skal knytes på...jaja,e jo iallefall ikke 72 pakker iår..

Nå e det på tide med å finne senga for min del. Imorgen e det husvask...igjen..hva e det for feil på oss som bor i detta huset... Torbjörns foreldre kommer imorgen, de skal sitte barnevakt når vi skal på libanesisk returang i Sundbyberg. Skal bli veldig göy, håper det e god mat..

Tjingeling

2 kommentarer:

  1. 72 paket!!! Jag tyckte det räckte med 48 st när mina gullpluttar var små!

    SvaraRadera
  2. Ja,man kan si at det e luksus å bare pakke inn 24 stk iår. Jennifer og Caroline ville heller dele på en Little Pet Shop kalender iår..
    Var tvungen å pakke inn på jobben når det var så mange tidligere..
    Kram på deg, håper dere får en lugn jobbehelg. Sjöl har man semester :-)

    SvaraRadera