torsdag 17 december 2009

Åsby..

Har hatt en fantastisk tur til Åsby i Hallstahammar sammen med min kjäre kollega Ewa. Mistenker at Ewa kommer til å reise dit igjen..:-). De hadde fyllt opp hele plantbutikken med nisser i alle former. Mange fine, men også visse mindre fine. Blant det innhandlede var en liten nissetomte som har flyttet inn på badet. Den står så fint på vasken og skal holde oss med selskap når vi vasker hendene.
Etter 1.runde rundt blant nisser og annet fint så var det på tide med en matpause. Både Ewa og jeg tok hver sin foccacia..mums. Mistenker at bloggdronnigen legger ut et bilde på lunchen senere hehe. Tusen takk Ewa for for gode maten..tokfian betalte min mat også. Leia som også var med var ikke intr. av mat, hun slengte i seg en punchrulle, krokantrulle, en sjokoladenisse, og deretter en klissete klubba!!. Lille snuppa var eksemplarisk idag. Ble litt pipevarsel etter fikat, men det ble ordnet med en liten muta .-).

På vei hjem, tok vi en tripp innom Nisses i Västerås, der ble årets julepresang til Torbjörn fikset. Er redd jeg kommer til å angre dette kjöpet....kan såklart ikke si hva det er..

Nå skal jeg ta dagens middag ut av ovnen...ovnspannekake.

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar