torsdag 17 december 2009

Jippiii

Bloggamatören har passert 300 besökere tjohoooo. Huhu så trött jeg er, skal si det tar på å shoppe litt. Er så fornöyd med dagen, men lengter tillbake til Åsby og vil snart dit igjen..med mere penger i lomma hehehe. Mye der som jeg kjnner jeg behöver...veldig.
Sitter her i min ensomhet...Torbjörn kom tidlig hjem fra sin julefest på jobben...for å siden forflytte seg inn i MITT syrom der han sitter i telefonkonferanse. Föler er voksende frustrasjon..hadde tenkt å få sydd en del ferdig i kveld. Ja ha ja..man får vel sy imorgen.

Fikk akkurat höre at min kusine Beate befinner seg i Moskva, og der er det 22 minusgrader...bläää, det blir alt for kaldt for meg også. Tenk - 22 grader Ewa...det du, da er -7 rene sommervarmen haha.

Hejsann sveisann, da skal nok trötter gå og legge seg.

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar