tisdag 8 december 2009

Sitter her og venter på at klokka skal bli 20.40, da e det å sette seg i bilen og reise på jobb igjen. Torbjörn sover, han sitter på kurs hjemme i soffan hver natt denne uka fra 01.30-09.30, så nå har han en liten sovstund.
Ale barn i seng, og jeg får endelig röre min egen dator. Tv`n braka sammen i helgen, så nå e det min dator som får 1/3 av barnen til å väre stille når Torbjörn sover.
Imorgen e det langfri fra jobben igjen. Med det venter siste inspurt på julegavene. Har Torbjörn og svigermor igjen, pluss en del som skal fikses med symaskinen...det blir nok jul iår også...

Nå har renoveringen av vår stue kommet igang, Torbjörn har laget en ring i taket...hmm skal nok legge ut et bilde på det imorgen.Iallefall har eller hadde jeg bestemt at det ikke skulle väre taklampe, det e jo upraktisk når eg skal spille wii...men så dukka det opp verdens cooleste lampe i bauhausreklamen....typisk. Problemet e att den går ned 45 cm fra taket...perfekt å slå ned med wiifjernkontrollen.... . Nå har vi iallefall bestemt at vi skal ta en tur på torsdag for å granske den litt närmere..föler på meg at det kanskje e en dårlig ide men men.

God natt alle mann, nå skal et jobbes for min del.
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar