tisdag 15 december 2009

Snö snö snö...

ÅÅå hvilken härlig dag. Det snör og snör og snör. og jeg har fått gjöre min favorittgrei...måke snö..kanskje litt sjukt, og har nok arva det av min pappa. Jeg elsker å dra rundt på snöen. Ifjor sommer kjöpte pappa en nu snöslede til meg, den e vinröd, og har skikkelige håndtag, og det beste av alt...snöen sitter ikke fast som den gjör på svenske snösleder!!
Leia og jeg har kosa oss ute lenge idag, nå er ungen så trött at hun knappt kan holde seg våken.

Lussekatter ble det også idag. Satte deigen kl 07.00...måtte jo väre ferdig til fikat med Cia og Veronica. Begge to var på plass kl 09.50, er impad av Veronica som gikk fra Åsen i detta väret. Dessuten var hun ikke forberedt på en Skörbytur idag, ringte henne når hun var på vei til barnehagen. Sprekingen er spontan og gikk direkte fra barnehagen hit.
Begge mumsade i seg nybakte lussekatter, pepperkaker, saffransskorper og kolakaker.

Nå kom det to snömenn inn döra, ..nei forresten, det var visst Jennifer og Caroline. SNÖ er GÖY. (sant Ewa)

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar