torsdag 24 december 2009

johoooooooooo

Sitter her og blogger på min nye laptop.....en rosa med blomster på....skit altså, holdt på å besvime når jeg åpna denne pakka. Trodde det var en veske med rosa hammer og greier fra Karlssons hehe. Ojoj..jjeg har jo virkrlig verdens beste mann..takk elsklingen,
Har dessuten fått en ny mobil...en hello kitty mobil, så himla söt, men jeg skjönner ikke hvordan jeg bruker den enda hehe.

Nå har vi pause fra alle pakker..barna er ferdige med sine, vi voksne har noen igjen.

Nå skal mannen få teste min lille nette blomster laptop.

Kram på er alla kollegar som jobbar, tenker på er.

Tjingeling

2 kommentarer:

  1. Är det sant!!!? En rosa laptop? OCH en ny mobil??
    Håll hårt i den maken....själv fick jag....ingenting av min!

    SvaraRadera
  2. Holder hardt i han ja hehe, men jeg fatter ingenting..vi hadde jo bestemt ingen store gaver....skäms något över en present drån nisses heheh.

    SvaraRadera