torsdag 10 december 2009

jaha, e det nobelddagen i dag..


Alle sitter visst og ser på nobelmiddagen idag...men ikke jeg..har jo ingen tv her nede lenger. Skit tv som e kaputt. I Norge sitter alle og ser på Obama og Will Smith..e det coolt eller !! Will Smith leder hele nobelmiddagen i Norge..det e sååå coolt.syns eg då.

Men eg e ikkje så lei meg allikevel, har kjöpt den nye cd`n til Peter Jöback idag..var litt skeptisk förste gangen på visse sanger, men nå har eg dilla.. Under studietiden var man dökär (på avstand) i Jöback..under Kristina fra Duvemålatiden.....åsså viste det seg at han var bög..typisk. hehe. Under samme periode ....var eg også forelska i en fra "et sted i Europa" ;-).Der var det mer en på avstand haha, kan si at eg satte i halsen når eg for noen uker fant ut at denne sjarmören nå bor i Stockholm i villa med hund, volvo og....en mann......Har ingenting imot homsexuelle, har flere venner. Ble allikevel sjokka når det viser seg at en tidligere flört....ja dere forstår....

Idag har Leia värt på Nahlens og bestillt tapeter til stua.......Uääääääää, holdt på å dåne når eg så prisen per rulle....629 kr. Det jo et ran..Torbjörn blei vel ikke helt super happy han heller, det er jo ikke 1 rulle vi skal ha akkurat....Men, har jeg bestemt meg for tapeter med magnolier på...da skal det bli det, om jeg så skal ete knekkebröd og drikke vann i 2 mnd..BASTA.. Passa på og kjöpte en pröveboks med litt grå farge også. Etter nå ha mala litt på veggen fant vi fort ut at den e for mörk, så det blir til å teste en annen nyanse av grått.

Lova jo å sette inn et bilde av takprosjektet til Torbjörn,....ja jeg vet..det ser ut som om vi bygger et cirkustelt i stua..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar