måndag 21 december 2009

trötter..

Oj oj så trött det går an å väre.Har jobba hele helgen, men så si at det har värt en veldig stille og fin helg, de gamle har sove bra i vinterväret,
Når jeg kom hjem på morgenen begynte så marerittet...min bil ville ikke starte...(ikke förste gangen det hender ), satte derfor Leia inn i 2-setern til Torbjörn, og ba J og C springe inn og vekke mannen i huset mens jeg kjörte Leia til barnehagen. Torbjörn er i full gang med drittbilen når jeg kommer hjem igjen,,da var kl ca 07.30. For å gjöre historien kort så kan jeg rapportere at mannen fikk igang bilen kl 08.15. Fikk så klart ringe skolen..men det eneste jeg tenkte på..(ego etter nattjobb), var at..jaha, der forsvant nesten 1 times sövn..og jeg som måtte stå opp kl 12.00 igjen. Idag var det nemlig juleavslutning i kyrkcentrum for Jennifer og Caroline.En trötter Anne traska inn i kyrkcentrum..slo meg ned ved siden av sjefen til nattgjengen.." har du jobba inatt" er hennes förste spörsmål....skit så man så död ut!!. Tröttheten lettnet dock av alle söte barn som sang julesanger i fine og litt falske toner. To jenter i Jennifers klasse sang hver sin solo..ble så rört at det kom noen tårer....

Nå har alle jentene i familien kasted innpå noen nyinnkjöpte rundstykker. Jennifer har bestilt nachotallerken til middag. Jeg skal visst bare fikse kjöttdeigen, så skulle hun gjöre resten..höres jo bra ut, med tanke på hvor pigg man kjenner seg.

Huhej, skal ta en kopp kaffe til, og kanskje ha litt sangövninger...har visst ingen bra sangstemme ifölge en liten dame på Pomona, etter at jeg under natten ville lette opp stemningen med en julesang for henne..:-)

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar