onsdag 2 december 2009

Nå e man klar for en liten lur, det er 2 jobbnetter som gjelder, og da e det viktig å samle energi.
Imorgen kommer mine kjäre foreldre og mine tantebarn jippiii. De blir til på mandag, så under tiden skal vi nok rekke med pepperkakebaking, og smulteringer. Torbjörn ble helt ekstase når eg nevnte smult....ååå skal vi gjöre smulteringer...det beste Torbjörn vet....og vi andre også så klart, mums mums. På söndagen e de dansshowen som gjelder..2 dansshower for jennifers del, og alle utenom Leia og T skal på begge.

Så himla typisk at det e sol og fint ute idag...har ikke sett solen under mine 14 dager med ledig.., men men, det e bare for meg å legge seg i sengen og stenge gluggene.

Ha en härlig vinterdag..

Tjingeling

3 kommentarer:

  1. Nu har jag lite svårt med det norska språket......smulteringer???
    Can you please translate in swedish?

    SvaraRadera
  2. haha Ewa, har du tur så kanskje jag tar med smaksprov till jobbet...ser ut som dounuts (staves det så her eller?), men e mycke godare...och fulle av kalorier:))))

    SvaraRadera
  3. Aha! Låter spännande, gott och framförallt nyttigt!

    SvaraRadera