fredag 30 oktober 2009

Forkjölelsetider!

Kaffekoppen e tom, og to brödskiver med ost e i magen. I disse forkjölesetider fikk Caroline og Leia brödskive med honning, og til det hver sin skje med Möllers tran. Tror sterkt på detta. Sjöl fikk eg en skje med tran hver morgen under hele min barndom...og eg var nesten aldrig sjuk, så nå skal vi skjerpe oss med tranen her heime.Flaska e snart tom,så skal huske å bestille en flaske til fra mine foreldre. Honning og tran e noe som min egen pappa fortsatt inntar hver eneste dag, han blir bare småsnörrete, og det e han ganske ofte, men det beror nok mest på at han e treningsnarkoman. Da ligger man jo ofte og vipper på grensa for å kunne bli forkjöla.
Min pappa har faktiskt springe maraton 25 ganger, og flest av disse gangene har han gjort i Stockholm, skikkelig spreking e han, og ingen av barna har arva noe av detta. Han hadde vel et lite håp om meg når eg var ung...men det forsvant når eg flytta til Sverige..hmmm.
Kan röpe at mor har springe en del löp, og var noe besatt av å löpe....ikkje en gang regn kunne stoppe meg den gangen :-).
Vil gjerne komme igang med treningen igjen, men e såååå sein i starten. Vi får se i framtiden kanskje det blir et löp...hadde värt fantastisk morsomt.


Ikveld blir det Idol i baren igjen..skal bli koslig med en tvkveld med litt godteri og ett glass vn.
Torbjörn har kommit hjem fra sin lille visitt i England. Som gave fikk eg 3 stk Toblerone..mums.
Han hadde ingen egentid til shopping...typisk, hadde håpa på noe mer glamoröst en sjokolade hehe.

Nå e alle barn oppe, Jennifer har sovit til nå...nesten rekord, og med en gang så begynner det evige maset...mamma mamma ,mamma, mamma, mamma, kan jag ,kan jag, kan du kan du, hjäp meg ......kan jag få sy, hjälp meg med detta...mamma mamma mamma. jaha nå e det vel tid for å serve alle barn som vill gjöre 1000 ting på en gang, og skal ha .....Leia har nå förste timeout idag...dvs noen minutter på förste trappetrinnet....hyyyyyyl...ho hater timeout, så det funker ganske bra. Ofte e det nok å si ordet trapp, så blir det ro...

Hu og hei håper på en fredelig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar