fredag 30 oktober 2009

God morgen

God morgen alle sammen, sjöl har eg akkurat krabba ut av senga, Leia vil bestemt ikkje sove lenger, så her sitter vi og ser på Nickelodeon.
Kjenner meg nå frisk og pigg igjen, så nå loves det mer innlegg igjen. Har ligge litt lavt siste dagene, men nå e skrivelysetn tillbake. "Sylysten" er også tillbake, igår blei det sydd dyne til naboens skohylle i jeansstoff, og etter det testa eg å sy en variant av et mobilfodral.. Idag tenkes det blir flere mobilfodral, men må först se om eg kan finne litt morsomme og fine stoffer i kartongene som står stabbla her heime.
Kom nå på at eg har glömt å sette på kaffemaskinen, og eg som nå e kaffesugen...har faktiskt ikkje värt det siste dagene men i dag.....skal det bli noen stoore kopper. Skal gå og sette igang min kjäreste kaffemaskin på en gang.
Må bare fortelle at igår ble man vekkt av verdens monster MYGG... ehh det e snart november, trur eg så to mygger på heleen sommer, og denna myggen var super monster stor. Den fikk ikkje leve lenge haha..men hjelp den hadde etit allerde...stort måltid blää. Flere som har mött på mygg i disse tider??

Tjingeling, nå blir det kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar