torsdag 8 oktober 2009

Idag e det vaske og bakedag her hemma. To ulike bröd står nå på gjäring...
Tenkte at eg kunne benytte ventetia til å komme litt igang med min blogg. Har jo flere kollegar som blogger for fullt, så då blir man jo inspirert:-)
Gikk på "långledig" igår, så nå e man fri 9 netter. Höres lenge ut, men det går fort som bara det. Skulle jo gjerne ha 2 uker eg da, fins jo masse å finne på her heime hii.
Kommer nok skrives om det meste i denne bloggen, hverdagslivet med 3 barn og mann, jobb, hage, sying..ja litt vimsete blogg..som meg sjöl altså.

Idag skinner sola, deilig . Skal nok väre ute litt på ettermiddagen når eg har henta Leia.
Håper det blir like fint imårra. Da skal Leia og mor fölge med Cia og lile Linu på öppa förskolans grillning ved kvarnkojan her i Bålsta. Var med for 3 veker siden, og det veldig koslig. Lett at man bare blir sittende heime når man har fridager. Ekstra stas for mor var det for mor at det e Carolines tidligere dagisfröken Agnetha som holder i aktiviteten.
Har Iallefall kjöpt inn grillpölser til mor, Leia liker ikkje pölser, så får vel finne på noe anna godt til henne.

Nei nå får eg vel tillbake til mine bröd, og kanskje begynne dagens tur med stövsugeren.
Vi höras

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar