tisdag 20 oktober 2009

Stillhet

Alle barn i seng og mor kan sette seg med kompisen igjen (PC`n altså). Sitter og ser halvveis og ser på Äntligen hemma og skriver samtidig, Ufo menneske, ho med alle kröllene har gjort fine kaniner av vanter man ikkje vil ha. Gla mine unger ikkje fikk sett detta, e redd det fort hadde blitt tomt for vanter her heime ellers.
Turen til Enköping gikk fort og bra, var hjemme allerede 12.15, jepp ny rekord.Var bare inne og bytta klokka, og så var det kjapp tur inn på Coop, der eg også fant 2 julepresanger..
Hmm var også inne en liten tur i en liten favobutikk, og forsökte smiske meg til noen tomter som de har i bakgården men nei da, de var ikkje til salgs denna gången heller....ååå som eg vil ha de tomtene.
Vel heime tok eg en lur på soffan för eg plokka in i oppvaskmaskinen og henta barn. Dagens middag blei dårlig mottatt..som vanlig når man finner på noe extra. Idag var det saffranscouscous, med västerost, granatäpple og ruccola..servert med kylling..Jaja imårra blir det blodpudding og det går alltid ned hos mine barn.
Et stikk i armen er også avklart, og eg grynter ikkje enda iallefall, håper man slipper unna feber og enorm trötthet..
Nå blir det vannrett på soffan.

Tjingeling

2 kommentarer:

  1. Hoppas nu att vi inte börjar grymta efter sticket!

    SvaraRadera
  2. Kan bli en interessant natt imorgon isåfall ;-)

    SvaraRadera