måndag 19 oktober 2009

Ja da var denna jobbe helga over, må si at det blei ej rolig og fin helg, for som en tidligere nattssk sa på mårran, " det har varit grislugnt, ingen har dödt og ingen har blitt sendt inn til sjukhus".
Ikveld blir det min sann et glass rödt vin og tv-soffan, trur det e CSI ikveld , og det e et favoritprogram. Går forresten mye bra programmer på tv for tia, så mye at eg aldri får pressa inn et bad i vår bubbelkopp. Tenker hver eneste kveld at ikveld minsann skal eg ligger her med et glass muserande vin, men når kl e 21.00 så blir det noe bra på tv, så da skiter deg seg.
Har bestemt meg for at det blir ein tur til Åhlens i Enköping i mårra, klokka eg kjöpte til baderummet virker ikkje selfölgelig, så den må byttes. Nå skal eg også huske å ta med bonuskortet så man får litt poeng for alle penger man legger igjen i denna fina butikk. Eg e nemlig litt digger av Åhlens, de har mykje fint, kan ikkje forstå at de ikkje fins i Barkarby!! det e jo heilt kårn
Lurer litt på ein tur til Åsby planteskole i Hallstahammer også, men vi får se åssen energien viser seg på morgonen. Må jo også väre tillbake i Bålsta kl 15.00 for hente Leia i barnehagen, så vi får se hva som blir. Ewa, min kjäre kollega e nyskjerrig på Åsby, så tenkte lure med henne om det blir noe.
Obs, nå var klokka så mye at barn må hentes heim, og kaffekoppen e tom.

Satser på fler innlegg fra soffan ikveld, skal lure litt på detta med litt bilder også.

Kos

3 kommentarer:

  1. Oj,jag får följa med en annan gång. Såg nu att du skrivit det.....

    SvaraRadera
  2. Blei ingen tur dit for min del heller, man kanskje skal vente til julmarknaden begynner i nov?

    SvaraRadera
  3. Ja, det låter jättetrevligt!

    SvaraRadera