torsdag 15 oktober 2009

Ojoj, eg har födt en Stitch.....mens eg baka bröd og vaska litt så trudde eg at Leia så på en film..men neidå. Ikveld fant eg 3 DVD filmer lima fast på veggen inne på hennes rom..
Var tvungen å ta bilder av kunsten..
Detta e forresten ikje förste gången Leia finner på rampestreker her heime. I helgen lima ho fast godteri på baderumsmatta etter å ha dyppa dem i vasken...samme dag tegna ho amöber med blyant på tapeten.
I barnehagen sier de...jaa, ho e vel kreativ..jepp, med hvordan skal eg klare å ligge stege före detta barn. De andre to har tydeligvis ingen kreativitet...har aldri gjort sånne rampestreker.

I morgen e det iallefall jobbing igjen, så hele helgen e det Torbjörn som har ansvaret for lille Stitch!!!

Nei nå skal eg gå og legge detta barn og etter det skal eg finne fram mitt gamle strikketöy som eg begynet på får en hel evighet siden.

Kos

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar