måndag 19 oktober 2009

Jaha, da var CSI ferdig, sesongspremiären blei vel ikkje heilt i min stil. Det var jo bare science-fictiontema idag!! Liker mer de mer dramatiske mordene, med mer action og spenning. Bedre lykke med CSI i kommende episoder. Typisk at man jobber neste mandag.
Har värt en avslappende ettermiddag her hos oss, eneste leksa som behövdes gjöres var en liten leselekse til Caroline.
Leia var trött og henta dyne og pute, og la seg for å sove på kjökkengulvet mens eg laga mat. Takk og lov så blei maten ferdig för ho sovna...blir så lie sövn til kvelden ellers.
Har under middagen löst et ekkelt mysterie..stekte nemlig bacon i micron idag....när eg tok ut tallerknen med bacon innpakka i kjökkenpapir, så spred det seg en grusom lukt...papiret lukta ...så grusomt, og eg hadde kjent samme lukt inne på rommet til en av brukerene der eg jobbär, og har lura fält på hva det e som kan lukte så fält. Fins det gjömt flesk eller bacon i hennes seng????
Iallefall, så smakte baconet godt...og det var jo på papiret som lukta blei sittende....

Hmm kom akkurat på at törketrommelen venter på klär fra vaskemaskinen, må fiksa detta.
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar