tisdag 27 oktober 2009

Panikk


Fy fillern, fikk helt panikk på ettermiddagen idag, tenkte sette fram min symaskin, så at man kanskje fikk litt inspirasjon.....da ligger ikke elsladden der den skal. Leter febrilt gjennom hele "Drottningholm"..(forklarer det senere), ut i garasjen for å se om Torbjörn kan ha fått den med seg, men nei da...vondt i magen..skitt min nye fine dyre symaskin. Jeg legger jo ALLTID sladden sammen med pedalen oppi oppbevaringsboksen til maskinen.

Kommer på at denne sladden e jo lik den so sitter i en lader til et gammelt kamera vi har, Torbjörn ikkje heime så tidlig, så hva gjör man...joda man ringer Peter, Torbjörns goe kompis. Han kom fram til at sladden går bra (hans fru har samme maskin), snakk om å väre letta etter samtalet. Eg testa med en gang, og det funker johooo, så imorgen håper vi på en snill mage, og litt ekstra energi, så man kan teste litt

Lurer som sagt på å sy veteputer, men lurer også på et babynest til bebisen som min bror og hans Ellen skal få i februar. Har sydd detta tidligere, skulle gjerne hatt en slik når mine barn var små.

Legger inn bilde på babynest for moro, noen dere kjenner som skal ha barn snart..??


Tid for mor å legge seg nå gitt, har sovit på dagen, men e såååå trött og rar i kroppen.


Nattinatt
Hmm det var meningen at bilde skulle komme her under.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar