måndag 26 oktober 2009

Magtröbbel

Angrepet av denna vinterens förste magtröbbel...flyr på do heile tiden, ingen spysjuke takk og lov for det..bare det andre...Leia har blitt dårligere..klager på ont magen...hmmm, e dessuten såååå snorig så at man skulle tro at.....nei, skal ikkje skrive det eg tenkte akkurat nå !!
leia klager også på vondt i hue, men det er av andre årsaker,,hopper man i soffan kan det gå veldig galt som eg har sagt mange ganger, og det gjorde det. Fin kul i hue blei det, den e borte idag men Leia kommer til å prate om vondt i hue sikkert i ett år framover. Ho sier jo fortsatt at ho spydde igår.....men det var jo i jan-feb engang.
Tror du sjefen var glad når man ringte idag..nepp det var ho nok ikkje. Blei dessuten litt irritert når eg ville ha det som VAB, eg meiner at når Leia også e sjuk, så e vel det ok eller??? Ho meiner at om det hadde värt bare VAB..så kunne jo eg allikevel jobba, for Torbjörn e jo heime på natta, eg forklarte at det ikkje alltid e moro å gjöre så ( har testa detta flere ganger), då man jo etter en hel natt kommer heim til en sjuk unge......som igjen betyr ingen sövn..... Ja nå fikk eg igjennom min VAB hehe.
Her blir nok ikkje gjort noenting idag...bare fly på do, og törke nese på Leia. Leia ligger med sin dyne og pute og koser i soffan foran tv. Så lenge febern ikkje blir for höy så holder eg nok tillbake alvedonen..deilig med en slapp unge når min egen form ikkje på topp.

Nei nå får eg ta ei pause, er lei meg kjäre kolleger for at eg svikter dere. Håper dere får en bra natt, og at dere får en ssk i aktiv tjeneste.

Handspriten neste !!

1 kommentar:

  1. Nämen det var tråkigt. Men det är klart du ska vara hemma med lilla sjuklingen. Ha det så bra, så ses vi en annan gång. Kram

    SvaraRadera