tisdag 27 oktober 2009

God morgen!

Föler meg litt bedre idag, ikkje like mye dospringing, men har desto mer vondt i magen.Trodde under noen sekunder igår at eg var gravid....og at eg kjente de förste sparkene til bebisen..men nei, det var nok annet som bubbla i min mage min sann hehe.
Dagen igår bestod mest av ligge på soffan, med eller uten pc i fanget, sove litt på soffan, gi Leia lunch (brödskive med ost), hente barn på fritides (smarte meg hadde skrive lapp om at de fikk gå ned til parkeringa), ...mer avslappning osv.
Idag har eg faktiskt satt på en vaskemaskin.., så dagen har starta i en höyere takt en igår.
Kom på at eg igår også satt og laga liste på alle julegavene som skal innhandles..lista e lang puh!
Mine foreldre kommer til 2.advent, og da må alle gavene til slekten hjemme i Norge väre klare..Har kommet igang litt forsiktig..4 personer er kjöpt til.
Jennifer e alt klart til faktiskt, det har Torbjörn fiksa på intenet og MediaMarkt ( bra jobba elskling), Caroline e den som e vanskelig å fikse til, ho har ingen spesielle önsker..en modell-malebok, og Petshop-figurer jaja vi får se om det dukker opp mer önsker. Leia e enkel, det blir troligvis en liten rosa (såklart) cd-spiller for barn, ny dyne og pute i stor str, og et rosa dynetrekk til..gjerne Dora eller barbapapa.., Rosa Dr veske fra Fisher Price. Ser fram imot en tur til Barkarby og fiksa alt dette.., mammaraffen elsker juleshopping, og pakke inn alt hjemme mens man hörer på julmusikk og drikker glögg..Lengter til JUL.
Torbjörn e alltid vanskelig å finne på til....bra det e noen uker igjen til jul...
Före desember må det også innhandles små pakker til julekalenderen..detta kanskje blir enklere iår, siden J og C heller önsker å dele på en Petshop-julekalender istedenfor. Hurra da blir det bare 24 pakker iår, Ifjor var det 24x3 pakker å fikse!!
Ho ho nå rygger det inn en postbil her, kan det väre jennifers julepresang tro??
Ha, det var det visst, tung var den også..kan ikkje skrive noe om inneholdet, Ho veit jo om bloggen.!

Leia er sulten igjen!!

Tingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar