lördag 31 oktober 2009

Jösses de sover!!

Dra hjem og vogg....Jennifer og Caroline sover fortsatt, og kl e 9.00. Detta e jo sikkert rekord på en vanlig helg (sover lenger etter nyttårsaften). Leia e jo vaken, men ho legger seg jo 19.30, så soving lenger enn till 8. blir det ikkje. Vi har allerede etit frokost, og eg e inne på andre kaffekoppen. Nå sitter vi i soffan og ser på barneprogram...og massa reklame.Huhej..de har reklame for alle verdens leker, og barn vil så klart ha alt. Caroline bruker rope hysterisk når det kommer en "interessant" reklame som eg behöver se...viktig med tanke på at det snart e jul :-))))

Idag skal eg vise litt fine tapeter for mannen i huset, var på Nahlens og lånte hjem en tapetbok.
Eg har allerede bestemt meg, nå gjelder det bare å overbevise denna mannen, som så klart har en helt annen smak enn meg. Eg har forelska meg i denne tapet som har Magnolier i rosa på brun og litt sölvgrå bunn....sååååå fin. Ewa, alias bloggdronningen, har denne tapet hjemme (syns på hennes blogg). Liker ikkje å herme etter andre, men den e så fin at nå skiter eg i det..håper det e ok Ewa. :-)
Tapeten skal väre i et hjörne, så eg kaller det fondhjörnet, og resten av stua blir i en lys gråfarge.
Å som eg lengter etter å dra ned de grusomme citrongule tapetene, hva tenkte vi egentlig for 8 1/2 år siden ?, eg var höygravid, men Torbjörn da..hva er hans unnskyldning til at vi valgte den gule tapeten?.Nei, nå skal den bort. Lengter også etter en ny soffa, den vinnröde vi har blei også kjöpt mens man var höygravid, og den var eg lei av etter 2 uker. Den suger til seg stöv og annen skit. Flekker e umulig å få bort, og på ene sitteputa har det blitt ett lite hull. Og detta var ingen billig soffa....skitsoffa.

Eller s idag så skal eg pröve å få gjort litt sånn som eg skulle ha gjort igår,t.eks sy sy sy.

Tjingeling

1 kommentar:

  1. Det är klart du får tapetsera med likadan tapet som mej! Jag är jättenöjd med den....

    SvaraRadera