lördag 24 oktober 2009

Härlige lördag kveld

Joda nå e man iform igjen, var jo på litt dårligere humör tidligere idag (ho har mensen som min mann sier..., grrrr e det man föler da, for eg har ikkje det...e bare litt trött og lei).
Det blei tacopai..mums en god oppskrift eg fikk av min kjäre kusine Beate.Den e mettande, så nå er till og med ungane lugna og fine i soffan og ser på tv.Sjöl sitter eg her i godstolen med min lille PC (såklart) og et godt glass kaldt rödvin..jepp eg drikker mitt vin kaldt..fra kjöleskapet. Min mann er helt fortvilet over detta, han har forsökt forklare dette med smaker som forsvinner når den e kald. Jaja sier eg..og min nabo Sussi som også liker det kaldt. Ber så klart ikkje om kaldt vin på resturanger eller hos andre, då blir man vel helt idiotforklart hmm
Imårra kan det hende at svigers kommer innom på et kjappt besök. Britt har värt hos sin gamle pappa i Norrland, og kommer med buss til Uppsala på dagen imårra. Leif skal hente henne, og de kommer OM ingen her e snörrete eller har andre symtomer på noe virus i kroppen...gammelfarmor bor med mine svigers i Skövde og e veldig redd for å bli sjuk. Så eg får vel gi besjed om evt.virus på morgonen.
Nå e det bare 1 time igjen til "Körslaget", her e det Caroline og Amy Diamond som e favoritter, håper de klarer seg idag!!!!
Nei nå tenkte eg ta et glass vin til, og surfe rundt litt til före tv-kvelden begynner i baren.

Tjingeling

1 kommentar: